Garancia najvýhodnejšej ceny
„Ten istý luster som našiel inde o niečo lacnejší.“
Vypátrali ste, že u konkurencie obstaráte rovnaký produkt lacnejšie? Je nám jasné, že za vyhliadnutý kúsok nechcete zaplatiť ani o cent navyše. A práve preto sme zaviedli garanciu najvýhodnejšej ceny.
Ako to funguje?
V prípade, že na inom e-shope narazíte na identický produkt za nižšiu cenu, pridajte do poznámky v objednávke odkaz na konkurenčnú ponuku a my vám ho predáme za rovnakú cenu.
Podmienky na uplatnenie garancie najvýhodnejšej ceny:
- Garancia sa nevzťahuje na výpredaje ani iné zľavové akcie a platí výhradne na verejné ceny konkurenčných e-shopov. Nevztahuje sa teda na klubové/vernostné zľavy ani špeciálne ponuky pre vybraných zákazníkov.
- Cena tovaru nesme byť podmienená odberom určitého počtu kusov ani žiadneho ďalšieho tovaru.
- Cena produktu vrátane všetkých poplatkov (doprava, balné, …) musí byť uvedená v slovenskej mene (EUR).
- V čase porovnania musí byť cena konkurenčného e-shopu platná a daný predajca musí mať totožný tovar skladom.
- V súlade so Zákonom o ochrane hospodárskej súťaže nesmie byť tovar predávaný pod jeho kúpnou cenou.
- Výrobok konkurenčného predajcu nemôže byť rozbalený, použitý, inej akosti a podobne. Tovar musí mať rovnakú dĺžku a rozsah záruky.
- Garancia sa nevzťahuje na zahraničné e-shopy a internetových predajcov so sídlom mimo SR. Musí ísť o funkčný web s jasne identifikovateľným prevádzkovateľom a štandardnými podmienkami.
- Záruka najnižšej ceny sa nevzťahuje na veľkoobchodné ponuky.
- Porovnávané produkty musia byť celkom identické a mať totožný EAN kód. V prípade, že tovar EAN nemá, musí mať zhodného výrobcu, rozmery, farebné vyhotovenie, použitý materiál, príslušenstvo a všetky ďalšie parametre a vlastnosti.
- Vyhradzujeme si právo odmietnuť poskytnutie cenovej garancie pri podozrení na nekalé praktiky konkurencie a v prípade, kedy je cena na konkurenčnom e-shope ovplyvnená chybou.
- Garanciu najnižšej ceny nie je možné uplatniť spätne po zaplatení a prevzatí objednávky.